Snel in contact komen? 0229 - 768 768 | Inloggen

Servicedesk


Onze Servicedesk, één aanspreekpunt voor alle ICT support.
Wij zijn erg trots op onze Servicedesk. Ons Supportteam zit dagelijks klaar om uw ICT vragen te beantwoorden. Door de veelzijdigheid in kennis en ervaring zijn zij in staat om zowel kleine als grote ICT issues op korte termijn op te lossen en te kijken of dit op lange termijn kan worden uitgesloten.

Eén Aanspreekpunt

Het persoonlijke contact tussen de Servicedesk en de klant staat bij ons hoog in het vaandel. Doordat het Supportteam uit vijf medewerkers bestaat, is de kans groot dat u dezelfde persoon aan de lijn krijgt. Het Supportteam wordt eenieder van hen periodiek getraind, waardoor zij gecertificeerd zijn voor ieder merk die wij leveren en ondersteunen. Verspreid over onze medewerkers zijn wij onder andere gecertificeerd voor de merken: Xirrus, Sophos, Microsoft, RoutIT, Huawei, Kaspersky en CompTIA.

Stilstand is achteruitgang, zeker in de digitale wereld van nu. Met die gedachte in het achterhoofd is handhaving en verdere uitbreiding van het kennisniveau bij ons de standaard. Wanneer u geholpen wordt door onze Servicedesk weet u dat u gecertificeerde kennis in huis haalt. Samen met u wordt gezocht naar een oplossing zodat u, uw werkzaamheden weer kan uitvoeren.

ICT Monitoring & Coördinatie

De Servicedesk heeft een aantal primaire taken binnen het bedrijf. Naast het zijn van een aanspreekpunt voor de klant, monitoren zij proactief de klantsystemen en coördineren zij onze collega’s. Op verschillende plekken in ons pand hangt een TV scherm waarop de monitoringsoftware is te zien. Door gebruik te maken van deze software ziet de Supportafdeling bijvoorbeeld bij welke klant onvoldoende schijfruimte is, of wanneer een systeem offline is. Vaak heeft de Supportafdeling deze storingen eerder in het vizier dan de klant zelf, wat ook de bedoeling is.

Wanneer de vraag en het probleem is vastgesteld, en de klant ondersteuning nodig heeft bij hen op locatie, wordt een Project Consultant ingepland. Oók hierin neemt de Servicedesk haar verantwoording. De ingeplande Project Consultant wordt voorzien van allerhande informatie, denk aan: “bij wie/waar moeten ze zijn”, “wat moeten ze doen” en “zijn de benodigde spullen aanwezig”. Voor het ene verzoek is de afspraak redelijk recht-toe-rechtaan, maar wanneer er bijvoorbeeld storingen op locatie zijn, dan behelst de afspraak wat meer informatie. De Servicedesk zorgt ervoor dat de Project Consultant met zoveel mogelijk relevante informatie, die zij tijdens de initiële ‘troubleshooting’ hebben gevonden, richting de klant gaat.

Beschikbaarheid

Onze Servicedesk is van maandag t/m vrijdag van 08:15 – 17:15 uur telefonisch te bereiken op 0229 – 768 777. Buiten kantooruren kunt u een e-mail sturen naar servicedesk@bpaz.nl. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met ons Supportteam, zij staan u graag te woord.

Hoofdvestiging

Dr. C.J.K. van Aalstweg 5
1625 NV Hoorn
0229 - 768 768

Vestiging Alkmaar

Pieter Zeemanstraat 1
1821 EC Alkmaar
072 - 540 00 09

Houd mij op de hoogte van nieuws en evenementen

Laat hier uw e-mailadres achter en wij houden u op de hoogte van actueel ICT nieuws en onze evenementen die regelmatig plaatsvinden.